,

Moduł Rejestracja

Moduł rejestracja to jeden z kluczowych elementów oprogramowania Mój Asystent, zapewniający efektywne zarządzanie procesem rejestracji pacjentów oraz usprawniając wiele innych aspektów działalności placówki.

Do najważniejszych funkcji modułu należy zaliczyć:

E-recepty

Moduł umożliwia pacjentom zamawianie recept przez internet lub telefonicznie. Tym samym moduł pozwala na stały monitoring i zarządzanie (wyszukiwanie, ponowna wysyłka, filtrowanie po dacie wystawienia, powiadomienia sms) systemem recept wystawianych przez osoby do tego uprawnione i kontakt z pacjentem.

E-skierowania

Moduł zarządzający skierowaniami wraz z wbudowanym systemem powiadamiania sms.

Kontakt z pacjentem

Moduł zawierający historię połączeń i komunikacji sms z pacjentem. Historia zawiera informacje o komunikacji dwukierunkowej.

Opłaty online

Moduł zarządzania płatnościami zawierający pełne informacje o uiszczonych opłatach, planowanych płatnościach a także zaległościach na koncie pacjenta. (Wymaga integracji z operatorem płatności. Po integracji, funkcjonalność umożliwia opłacenie online dowolnej usługi z systemu KS SOMED).

Gabinety

Moduł pozwalający na zarządzanie dostępnością gabinetów w placówce ochrony zdrowia.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Odezwij się do nas, wspólnie wybierzemy najlepszy produkt dostosowany do Twoich potrzeb

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko / Nazwa firmy