Moduł rejestracja to jeden z kluczowych elementów oprogramowania Mój Asystent, zapewniający efektywne zarządzanie procesem rejestracji pacjentów oraz usprawniając wiele innych aspektów działalności placówki.
Do najważniejszych funkcji modułu należy zaliczyć:
E-recepty
Moduł umożliwia pacjentom zamawianie recept przez internet lub telefonicznie. Tym samym moduł pozwala na stały monitoring i zarządzanie (wyszukiwanie, ponowna wysyłka, filtrowanie po dacie wystawienia, powiadomienia sms) systemem recept wystawianych przez osoby do tego uprawnione i kontakt z pacjentem.
E-skierowania
Moduł zarządzający skierowaniami wraz z wbudowanym systemem powiadamiania sms.
Kontakt z pacjentem
Moduł zawierający historię połączeń i komunikacji sms z pacjentem. Historia zawiera informacje o komunikacji dwukierunkowej.
Opłaty online
Moduł zarządzania płatnościami zawierający pełne informacje o uiszczonych opłatach, planowanych płatnościach a także zaległościach na koncie pacjenta. (Wymaga integracji z operatorem płatności. Po integracji, funkcjonalność umożliwia opłacenie online dowolnej usługi z systemu KS SOMED).
Gabinety
Moduł pozwalający na zarządzanie dostępnością gabinetów w placówce ochrony zdrowia.