Moduł przygotowany w celu efektywnej komunikacji z pacjentami, personelem medycznym oraz administracyjnym przychodni. (Wymaga centrali VoIP freePBX)
Najważniejsze funkcje modułu:
Zarządzanie Kolejkami:
System kolejkowy, który zarządza przychodzącymi połączeniami, informuje pacjentów o ich pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania.
Priorytetyzacja Połączeń:
Nadawanie priorytetów połączeniom w zależności od ich ważności.
Statystyki:
Dostęp do statystyk z każdego dnia, połączenia odebrane, nieodebrane, połączenia aktualnie trwające, oczekujące na odebranie, statystyki procentowe odebranych do nieodebranych połączeń – dla danej kolejki zarejestrowanej na centrali. Statystyki dla osób – połączenia odebrane, czas rozmowy, numer wewnętrzny, historia statystyk (statystyki dla wybranego zakresu dat.)
Panel oddzwaniania:
Baza zgłoszeń inicjowanych przez pacjentów z prośbą o kontakt zwrotny, rejestrowana w Moim Asystencie i centrali (eng. Call Back
Odsłuch połączeń:
Możliwość odsłuchiwania połączeń z centrali – według daty lub numeru.
Podsumowanie Połączeń:
Rejestrowanie i przechowywanie historii połączeń z pacjentami, w tym nagrania rozmów, notatki.