,

Moduł Połączenia (Call center)

Moduł przygotowany w celu efektywnej komunikacji z pacjentami, personelem medycznym oraz administracyjnym przychodni. (Wymaga centrali VoIP freePBX)

Najważniejsze funkcje modułu:

Zarządzanie Kolejkami:

System kolejkowy, który zarządza przychodzącymi połączeniami, informuje pacjentów o ich pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania.

Priorytetyzacja Połączeń:

Nadawanie priorytetów połączeniom w zależności od ich ważności.

Statystyki:

Dostęp do statystyk z każdego dnia, połączenia odebrane, nieodebrane, połączenia aktualnie trwające, oczekujące na odebranie, statystyki procentowe odebranych do nieodebranych połączeń – dla danej kolejki zarejestrowanej na centrali. Statystyki dla osób – połączenia odebrane, czas rozmowy, numer wewnętrzny, historia statystyk (statystyki dla wybranego zakresu dat.)

Panel oddzwaniania:

Baza zgłoszeń inicjowanych przez pacjentów z prośbą o kontakt zwrotny, rejestrowana w Moim Asystencie i centrali (eng. Call Back

Odsłuch połączeń:

Możliwość odsłuchiwania połączeń z centrali – według daty lub numeru.

Podsumowanie Połączeń:

Rejestrowanie i przechowywanie historii połączeń z pacjentami, w tym nagrania rozmów, notatki.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Odezwij się do nas, wspólnie wybierzemy najlepszy produkt dostosowany do Twoich potrzeb

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko / Nazwa firmy