Moduł ten, zbudowany na bazie struktury organizacyjnej przychodni, pozwala na zarządzanie procesami wewnątrz placówki, rozwiązywanie problemów poprzez przypisywanie zadań do osób/zespołów odpowiedzialnych za poszczególne zadania oraz ich kategoryzowanie.
Głównymi funkcjami modułu są:
Dodawanie nowych zgłoszeń:
Z podziałem na pracowników, zespoły i kategorie tematyczne. Funkcjonalność pozwala na oznaczenie zgłoszeń poufnych ze względu na tajemnice przedsiębiorstwa lub zawartość danych osobowych.
Moje zgłoszenia:
Dostępne dla każdego zalogowanego w systemie Mój Asystent użytkownika.
Lista zgłoszeń:
Podzielona na kategorie: wszystkie, oczekujące, moje (przypisane do zalogowanego użytkownika).
Statusy zgłoszeń:
Nieprzypisane, przypisane, zrealizowane, odrzucone, reklamowane. (Zrealizowane i odrzucone zgłoszenia automatycznie przenoszą się do zgłoszeń archiwalnych).
Powiadomienia „Push” w aplikacji pulpitowej:
Po każdej zmianie statusu zgłoszenia, operator otrzymuje powiadomienie. Zgłoszenia poufne ze względu na swój charakter, zawierają informacje jedynie o zmianie statusów.
Metryka:
Zgłoszenie zawiera: ID, datę, tytuł, status, kategorię, zgłaszającego, operatora, zespół/placówkę/filię.